לגייס עובדים ולקוחות? תלמדו מהמזרונאים
מאת מרטין | צפיות: 1,722 | תגובות: 0
בתור איש יחסי ציבור הרבה מאוד פעמים אני ראה מהלכים מאוד שבלוניים של חברות כאלו ואחרות שרוצות לגייס עובדים ולקוחות. הסיבה שאני שם את שניהם יחד, כי זה לא באמת משנה אם אתה צריך לקוחות חדשים או עובדים חדשים, כי שניהם זה בעצם אותו דבר- כדי להביא את שניהם, צריך ליצור משהו יצירתי.

אז כפי שציינתי זה הרבה יותר מסובך למצוא מהלך מקורי כל שהוא בתחוםהזה, ממה שנדמה לכם אולי. אז כל פעם שאני ראה מהלך כזה, אני חייב לשים אליו לבולציין אותו בפיייסבוק שלי, עכשיו שגם ראיתי שיש אפשרות לעלות כתבה כל שהיא באתר ג'ובמסטר,זה בכלל מדהים.
איך חושב אדם שמחפש עבודה?
למעשה אין הבדל בין מה שחושב אדם המחפש עבודה לבין לקוח פוטנציאלי שלהחברה שמעוניין לרכוש תמיד ממותג. למה אנחנו מעוניינים לעבוד במותג או לרכושממותג? הסיבה היא נורא פשוטה לעבוד בחברה מוכרת כמו המזרונאים בדוגמה הזו זה הרבהיותר "נוצץ" מאשר לעבוד בסתם חברה של מוצרים כל שהם, ככה זה בחיים כולנואוהבים להיות קשורים למה שנוצץ.
אז מה עשו המזרונאים?
המזרונאים יצאו כבר בחג הפסח בקמפיין די מדליק של מכירת מזרן חדש וגםכאן הם הצליחו להראות די הרבה יצירתיות. הם לקחו רופא מומחה מבית חולים ממשלתי,וולפסון ויחד איתו יצרו מזרן שמטרתו להיות חוד החנית במאבק בבעיות גב. מגניב לא?תמיד מדברים על מזרנים כאלו ואחרים בהקשר של בריאות ואישור של רופא כזה או אחרלאיכויות המזרן, אז כאן הם הביאו רופא מומחה ( דוקטור קזנסקי ) כדי שייצר מזרן בדיוקכזה. אהבתי מאוד. בתור קמפיין פרסומי, זה דבר מדליק מאוד.
אז איך מגייסים עובדים?
כמובן שברירת המחדל היא תמיד פרסום מודעות דרושים כמו אלו שאתם רואיםבאתר כאן, אבל העניין הוא לעשות מעבר. המזרונאים שיחקו אותה והביאו את דוקטורקזנסקי כדי שהוא עצמו יצור פרסומת הומוריסטית ומצחיקה שקוראת לאנשים עם בעיות גבלבוא ולעבוד ברשת המזרונאים. ההנחה היא שהם גם יזכו למקום עבודה איכותי וגם ילמדולהתגבר על הבעיות הבריאותיות שלהם. סך הכול: 9 על הכוונה, 8 על היצירתיות. הרבהיותר מהממוצע.

אודות הכותב: מרטין בוקסדורף הוא איש יחסי ציבור שמחפש עבודה, אשמח להמלצות, סמיילי
http://www.martins.co.il/
לא אהבתי (1)
כדי להגיב למאמר זה עלייך להתחבר למערכת: אני מחפש/ת עבודה | אני מעסיק/ה
אין תגובות למאמר זה.