הכרח לכל עסק: ניהול מוניטין באינטרנט נהפך לצורך של ממש
מאת צבי | צפיות: 819 | תגובות: 0
היום, כשכל הסובב אותנו ממוחשב ודיגיטלי, עסקים (גדולים כקטנים) מושפעים רבות מכל הקשור ברשת ובהתנהלותה, ועל אחת כמה וכמה מושפעים מהתגובות והשיח האינטרנטי לגביהם. במטרה לנתב את יתרונותיו של האינטרנט, עליכם לדעת לנהל מוניטין באינטרנט בצורה חכמה שתאפשר לכם למנוע השפעות שליליות ולהגדיל את עסקיכם.

כשהכל קורה ברשת, קשה להישאר אדישים אליה. חברת הרשת הנוכחית התפחתה ואתה הטכנולוגיה המאפשרת לכל משתמש ברשת לפרסם את כל שעל ליבו בפלטפורמות מסוימות וכך, בהתאמה להשפיע על גורמים שונים. אם אתם תוהים לעצמכם מהי הסכנה הנשקפת, התשובה ברורה: ביקורותיהם ותגובותיהם השליליות של האנשים יכולים ליצור רושם שלילי מוטעה אודות העסק אותו אתם מנהלים.

תופעת ה"שיימינג" הולכת ומתפתחת, וממנה נפגעים עסקים רבים ואף אנשים פרטיים. הכיצד? ובכן, כל אדם מן השורה יכול לפרסם ביקורת נוקבת, דברי האשמה, כתבות שליליות ופרסום שלילי באופן כללי- אלו נאגרות ונשמרות ברשת, ואנשים חיצוניים מקבלים פרספקטיבה שלילית אודות אותו אדם או עסק.

אם כך, כיצד ניתן להגן על האנשים הפרטיים והעסקים?

ובכן, התשובה היא ניהול מוניטין אינטרנטי חכם. יש המאמינים בעובדה שכל פרסום הוא פרסום טוב, גם אם שלילי. באמצעות ניהול מוניטין רשתי, תוכלו לדעת כיצד לנתב גם את הפרסום השלילי לטובתכם וכיצד לתת לו קונטרה חזקה מספיק. כך, כל עסק יכול לנצל מצבים לטובתו ולדאוג לקידום עסקיו.

איך זה עובד?

ניהול מוניטין באינטרנט בנוי על מספר פעולות חשובות, בעזרתן ניתן לשלוט בתכנים הפוגעניים המפורסמים ברחבי הרשת או לחילופין להחליפן בתכנים מקוריים חיוביים. פעולות אלו כוללות בין היתר יצירת אזכורים חיוביים לעסקיכם, דחיקה והעלמת אזכורים שליליים הפוגעים בשמו הטוב של האדם או של העסק הספציפי, קידום ממומן של תכנים חיוביים ברחבי הרשת, קידום ברשתות חברתיות מובילות וכמובן: יצירת בולטות של האדם או העסק הספציפי על פני מתחריו.

קצת הסברים:

הפעולות עצמן מנוהלות לאורך כל התהליך על ידי אנשי מקצוע מתאימים שיודעים ומומחים בעבודה. אחד המרכיבים החשובים הוא יצירת תכנים חיוביים אודות עסקיכם או פועלכם. בעת יצירת התכנים חשוב לשים דגש על תוכן מקורי שיכול לסייע בשיפור המוניטין הקיים. במידה ותוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים מעלים תכנים שליליים ופוגעניים אודות עסק או אדם ספציפי,ניתן לפעול להסרתם באחת משלוש דרכים: הסרת המקור לתוכן הפוגעני (ובעת הצורך לערב גורמים משפטיים), יצירת תכנים חיוביים חדשים שיעפילו על הרעים וקידום תוצאות אלו במטרה שיתפסו את מקומן של התוצאות השליליות.

במטרה להקנות לעסק יתרונות על פני מתחריו, ניהול מוניטין ברשת הוא דבר חשוב כאין כמותו. השוק הקיים הוא תחרותי ועל כך אין שאלה, אך על ידי תכנון מקיף ויצירה של תוצאות חיפוש רלוונטיות, קידום תכנים מקוריים וחיוביים, והדגשת יתרונות העסק או האדם הפרטי ניתן לחזק את המוניטין ולהעלות את ייחודיותו של האדם או עסקו.

בנוסף, הרשתות החברתיות שצוברות תאוצה וכוח לאט לאט, משלימות את תהליך ניהול המוניטין האינטרנטי. באמצעות ניהול דפים עסקיים בצורה חכמה תוך התאמה לקהל יעד ספציפי, מיידיות בתגובה,ניהול משברים והסקת מסקנות אודות המשתמשים ניתן לשלוט ביד רמה במוניטין האינטרנטי שלכם, ולדאוג לשטוף את ציבור הקוראים והלקוחות הפוטנציאליים במידע חיוני, מגרה וחיובי אודותיכם.

אם כך ניכר כי כל עסק או אדם פרטי הדואג למוניטין הרשתי שלו חייב להיות עם היד על הדופק: אל לכם להתעלם מהתופעה גם אם לא חוויתם אותה על בשרכם,והקדימו תרופה למכה. עצה טובה: הסתייעו במומחים בתחום. כאלו שמוסמכים לנהל מוניטין ברשת בצורה הטובה ביותר, וכאלו שיעזרו לכם להקדים תרופה למכה ולהימנע מאזכורים שליליים ברשת.

אודות הכותב: הכותב הוא אחראי תחום ניהול מוניטין באינטרנט בחברת A-2-Z - חברת שיווק בינלאומי באינטרנט וניהול מוניטין באינטרנט - שלוחת A2ZR
http://www.a2zr.co.il/orm/personal_online_reputation/
כדי להגיב למאמר זה עלייך להתחבר למערכת: אני מחפש/ת עבודה | אני מעסיק/ה
אין תגובות למאמר זה.