דרושים בחברת ספירל סולושנס בע"מ

גודל חברה: 51-200
תעשייה: אינטרנט
פרופיל חברה:
Founded in 1999, Spiral Solutions is a visionary, Galilee-base1d, interactive solutions provider. We are pioneers in leading digital and social marketing services and technologies with proven global success. We deliver cutting edge results through high-end interactive performance channels, social platforms and advanced technological intelligence, creating value through smart solutions.

להלן כל המשרות הפעילות בחברה זו

Junior System Administrator / Helpdesk
פורסם לפני 3 ימים ע"י ספירל סולושנס בע"מ
  • חיפה והכרמל, קריות יקנעם וע. זבולון, עכו נהריה וגליל מערבי, טבריה והכנרת, הגליל והגולן
  • משרה מלאה
  • לא צוין שכר
תיאור
Spiral Solutions is an innovative and results-driven interactive solutions provider, delivering cutting edge results through high-end interactive performance channels, social platforms and advanced technological intelligence.
We are looking for a talented and motivated Junior System Administrator / Helpdesk to help execute and support the company’s technology and customer support strategies.
Major duties & Responsibilities
Operations and Support
· Perform help desk tasks and assist employees with any IT related issues
· Create new, remove, and perform maintenance on all user accounts
· Provision and prepare new employee equipment
· Perform daily system monitoring, verifying the integrity and availability of all hardware, server resources, systems and key processes
· Reviewing system and application logs, and verifying completion of scheduled jobs such as backups
· Perform regular security monitoring to identify any possible intrusions
· Repair and recover from hardware or software failures. Coordinate and communicate with impacted constituencies
System Administration Engineering and Provisioning
· Engineering of system administration related solutions for various project and operational needs.
· Install new / rebuild existing servers and configure hardware, peripherals, services, settings, directories, Storage, etc
· Research and recommend innovative, and where possible automated approaches for system administration Tasks
Maintenance
· Apply OS patches and upgrades on a regular basis, and upgrade administrative tools and utilities. Configure / add new services as necessary
· Perform periodic performance reporting to support capacity planning
דרישות
Requirements
· At least 1 year of relevant experience as system administrator & users support (HelpDesk)
· Fundamental understanding of TCP/IP networking: DNS, DHCP, subnets, IP addressing.
· Experience with Active Directory (including Azure AD) , Windows servers & Exchange Servers (manage mailboxes and mailbox features, debug e-mail issues)
· Experience with office 365 tenants (create user, manage licenses, permissions and tools)
· Basic knowledge and experience working with virtual environments – VMware
Advantage
• Familiarity with Cloud environments –Azure / GCP / AWS
• Hands-on scripting knowledge – PowerShell / Bash
• Experience working with Puppet/Chef or similar automation and configuration management system
• Experience with Linux administration
• NetApp storage system proficiency
Skills
· Strong communication & interpersonal skills
· Exceptional troubleshooting and problem solving skills
· High level of English
· Availability in dynamic working hours.
דרושים בתחומים
מחשבים ותוכנה » מנהל רשת מחשבים | מחשבים ותוכנה » אנשי סיסטם
משרה מספר 5808562
המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
מה זה משרה בלעדית?
זו משרה שהמעסיק החליט לפרסם אך ורק באתר ג'וב מאסטר,
כלומר פרטי המשרה וההתקשרות עם הגורם המגייס ידועים אך ורק לג'וב מאסטר.
חשוב להבהיר!
לאתרים שמעתיקים משרות ללא אבחנה מג'וב מאסטר, לרוב אין את פרטי ההתקשרות האמיתיים של איש/ת הקשר שאחראי על הגיוס בארגון למשרה זו.